Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~looziker | użytkownik

imię i nazwiskoUrszula O. adresWrocław zarejestrowany01.04.2009 @22:40:39 ostatnio na stronie23.03.2013 @13:35:21

i've been drinking and i've been thinking of you.
now i know, i know the snow will let me know.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlooziker.deviantart.com Gadu-Gadu8826796
digarty99 komentarze322 posty na forum0

komputer / sprzęt
duży, czyli DSLR-A350X

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mientky    10.09.2009 @16:57:36
tak
_______
http://www.pawelstarzec.com | http://www.starzec.blogspot.com
tak to się przedstawia teraz
~dewylek    02.09.2009 @17:55:22
no dobrze, dobrze :D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    31.08.2009 @21:57:11
ależ prosze ;D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    31.08.2009 @16:48:15
haha xd wszystkiego najlepszego! :D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    31.08.2009 @13:24:47
zazdroszczee moze na 17 tez dostane.. xD chciałabym. ^^ a kiedy Ty mialas urodziny? :P
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    31.08.2009 @12:37:25
ooo jezu ja tez bym mogła dostać taki prezent i juz bym nie potrzebowała zadnych innych xD
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    30.08.2009 @00:00:10
no spoko ;D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    29.08.2009 @22:16:23
no bardzo zła kobieta. xd

poobserwuje Cie troszke. ^^
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    29.08.2009 @21:11:46
też mam arachnofobie. ;D masakra. ostatnio mnie kumpelka goniła z takim pająkiem w ręce. xD
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    29.08.2009 @20:28:55
chyba bym umarła ze strachu ;D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    29.08.2009 @15:20:27
no nie żartuj nawet o.O xD
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    29.08.2009 @12:32:13
taa jasne ;D teraz mi jeszcze znajomościami szpanuje :D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    28.08.2009 @23:43:44
kurde a Ty skąd takie rzeczy wiesz? ;D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    28.08.2009 @13:13:16
aaa Kraków jest drogi tylko w Rynku, a poza nim już nie. :D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~dewylek    28.08.2009 @00:45:41
aa nie ładnie się tak chwalić. ;D tym bardziej, że Kraków jest ładniejszy od Wrocławia. :D
_______
"Więcej grzechów nie pamiętam, za żaden nie żałuję,
jeśli w twoich oczach to grzech odpokutuje.."
~Ggiv    26.07.2009 @08:24:30
Serdecznie dziękuję
_______
Zapraszam do oceny http://ggiv.digart.pl/digarty/ dziękuję, pozdrawiam
Zapraszam również na mój drugi profil z rysunkami http://givon.digart.pl/digarty
~augustine    26.07.2009 @00:02:39
BO ZAGLĄDALI MI W MAJTY :>
~augustine    25.07.2009 @21:36:19
TOBIE TYLKO JEDNO W GŁOWIE
~zwyklyktos    23.07.2009 @22:00:36
HEH
~Expiration    14.07.2009 @12:15:07
to tylko trzymać czułki:D
~Expiration    14.07.2009 @12:10:17
hahahainnej możliwości nie widzeno chyba ze facio ma ze sobą kłopotyi nawet zieleń mu nie pomaga:D
~Expiration    14.07.2009 @12:06:13
ha nie ma za cowypasiona zielena ponoc zielen uspokajawazne to ze nie robili tego w stresie:D
~augustine    28.06.2009 @18:32:54
<ryj czekający na strzał>
~zwyklyktos    28.06.2009 @17:58:56
Ula armatnia kula:D
~zwyklyktos    28.06.2009 @17:53:06
HAHA Twój rym jest błędny- zapytaj skszadzia:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt